неделя, 3 февруари 2008 г.

Спукана работа


Ъ-ъ... за повечето хора около мен е известно, че аз и шофьорската книжка сме несъвместими понятия... поне на практика.
Ми.... какво да ви кажа, снимката я виждате -> това е гума( на кола (не мойта))...
И това по гумата са дупки ... (мои дупки)
Да започнем отначало... Вчера на Петльов ден (02.02.08) хих решихме да продължим наскоро създадената традиция да се кара кола (иф налична и служебна) с цел усъвършенстване шофьорскити умения предвид намерението на някои от нас да се явят на изпит за придобиване на ... алабала шофьорски книжки. Да отбележа (за протокола) , че моя милост има положен и успешно взет изпит на листовки (с 0 грешки :) ... ) и придобит 12 часов шофьорски стаж с учебен автомобил... след което по неизяснени причини настъпи за мен внезапен безинтерес към този ъпдейт на човешките ми възможности и така неподозираният ми талант остана в забвение една цяла година. До преди една седмица.....
Благодарение на Ивчо и огромното му желание да научи любимото си момиче да кара кола (Хиси... брао мацка) и аз имах възможността да направя няколко тегела. Вчера воден от експериментаторския си дух, човекът Иво избра нов маршрут (през село Пожарево към Брезник) .... мноооого приятен път, завойчета, прелезче, баирче, няма КАТ... всичко каквото ти трябва за да се упражняваш.... и всичко беше розаво докат ни са качих АЗ..... да карам ........... А аз ти казвам, качвам се иии първа, втора, трета, гааааз и СКОК в една..... дупкаааа - трийсе санта дълбока.... АУУУ!!!
Еми това е ... на 25 км от София, вечерта, без резервна гума.... без крик и ключ за гуми, без обхват ..... в село Пожарево - неам думи!
ПС: Това е втората спукана гума за тая година, раотити ни върват на добре ич....

Няма коментари:

Всичко за мен

Моята снимка
Шматка, фул ъв идеи за приятно изкарване, рисувам, музиката е въздухът, без който не мога... организирана съм, когато трябва и ... имам собствено мнение. Дразня се понякога за глупости, послъгвам в крайни случаи, надувка съм си, но съм пич :) пипируда...