сряда, 30 януари 2008 г.

Плъх

Я са секи да каже как му започна новата година... мустаката, опашата, космата, сивичка.... аз мисля, че ми се очертава трудна година... с много неща, които съм планирала да осъществя (файнъли) и доста решения, които трябва да взема (етлийст) ... това което наблюдавам около мен обаче не е никак розово (дефинитли), като че ли всички са изпаднали в дупка и нямат желание и сили да се движат напред. Тъ мисля, че това ще е година на промени и то кардинални... във всякакъв план, дано вихъра на промяната и необмислените действия не ме завлече в безсмислени приключения и като един типичен плъх да издраскам в нещо по-добро... (рет рулз)

1 коментар:

Mina каза...

1. Уелкъм бек (в твой стил) - много съм хепи, че пак си тук и пишеш нещо ново (3 на брой) от 17 юли насам (не знам поласкана ли да се чувствам или...да:))
2. Тая година нали знаеш или ша е трудна или нема да е - 50 на 50. (кат вица с блондинката и динозавъра:))
3. И аз съм плъх кат теб (верно бе, не се чуди). Общо взето от гледна точка на хороскопа ни пише, че годината ще е успешна, ако ние си я направим такваз :Д

Ох, ай да спирам да пиша, че тотално се оплетох в мислите си...

Всичко за мен

Моята снимка
Шматка, фул ъв идеи за приятно изкарване, рисувам, музиката е въздухът, без който не мога... организирана съм, когато трябва и ... имам собствено мнение. Дразня се понякога за глупости, послъгвам в крайни случаи, надувка съм си, но съм пич :) пипируда...