вторник, 17 юли 2007 г.

17-ти юли отчет.....






Тъ......... Неска специален ден.






Ден ден на МИНОК... Минок стана на 23, поляхме го небрежно, играхме билярд и джаги, пяхме Хепи бърдей пред БНБ (сигурна съм, че не е случайно)... в 00:00 часа ... живо и здраво Минче и се така нахилено ...дори повече :)Цун









Ден ден на БОЖКООО... Божи става на 17 (х2+1) .... така де почти пълнолетен е вече :) Честит ден ден Божоо, да си ни жив и здрав и оптимизмът да не те напуска никога... пожелавам ти.... да отидеш на коцерт на Мадона и да пуснат по Канал 1 Тера Ностра :) А и.... много любов :) Цун

1 коментар:

komaroKiller каза...

Ай мерси за пожеланията:) И това за БНБ... абе чиста проба "поличба" си е;Р хахах....а дано:) Цункам та!:)

Всичко за мен

Моята снимка
Шматка, фул ъв идеи за приятно изкарване, рисувам, музиката е въздухът, без който не мога... организирана съм, когато трябва и ... имам собствено мнение. Дразня се понякога за глупости, послъгвам в крайни случаи, надувка съм си, но съм пич :) пипируда...